Zapomniane zdjęcia

Wiem, że w kolejnym poście miałam napisać o numerze 1 wśród najmniej miłych spacerów, ale postanowiłam, że tematyce spacerów poświęcę całkiem osobny post. Chwilę temu szukałam w telefonie mamy zdjęć, które kiedyś zrobiłam. Są mi one potrzebne na konkurs fotograficzny. Całkiem przypadkiem natknęłam się na kilka fotografii Kaizerka, kiedy był mniejszy. Akurat tak się złożyło, że dzisiaj mija 6 miesięcy od dnia narodzin trzech braci. Nie do pomyślenia jest, że on jeszcze kilka miesięcy temu był taki malusi. Po prostu aż trudno powstrzymać się od "achów" i "ochów", jak się na te zdjęcia patrzy. Taka mała kulka na czterech łapkach, ledwo podobna do psa. Zaraz powróciły do mnie wspomnienia z podróży do nowego domu, z pierwszych wspólnie przeżytych dni, z pierwszych zabaw, sprzątania kupek (kupek, nie wielkich kloców, które teraz sadzi) i tresury. Pamiętam, jak ważył 8 kg i można było go bez problemu podnieść na ręce, jakie ostre miał mleczaki i jaka z niego była ciamajda. W sumie, to wciąż jest ciamajdą, ale już mądrzejszą. Zresztą, co się będę rozpisywać, zobaczcie zdjęcia (niektóre być może już kiedyś zamieściłam).






Drzemka pod blatem w kuchni

To było na wsi


Tu już większy

Komentarze

  1. Cudnie zobaczyć archiwalne fotki :-)
    Gdzieś Wam się wkradł błąd w dacie urodzenia (mam nadzieję, że nie w papierach!) Sprawdźcie proszę. Izerki urodziły się 3 kwietnia, nie 2-go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rzeczywiście. To był mój mały błąd, już poprawiam i dziękuję za zwrócenie uwagi :-)

      Usuń
  2. jeden dzień w jedną stronę czy w drugą nie ma znaczenia przy tym małym cudaku :) ale fakt w metryce jest 3.04. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zdjecia, pieknego pieska :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urodzinkowe buziaki dla Kaizerka:)Fajnie, że odnalazłaś fotki. Śliczna kuleczka zamieniła się w ślicznego Pana Pieska!
    Wiele wspaniałych chwil przed Wami/nami:)
    Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z dużym opóźnieniem przesyłam urodzinowe buziaki dla Kajzerka :-*
    Czekam na opowieść o numerze 1 z psich spacerów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Obserwatorzy

Karmimy Psiaki

Karmimy Psiaki
Ty też możesz pomóc!